2010/04/20

bullying la pelicula



Pasaden astean bulling pelikula ikusi neban , intrigan nengoe zelako egoerak isladatu egiten zutengatik.

Eta egia esanda ez nuen espero gogorregia iruditu zitzaidan mutikoa haienbat egoeretan haien klasekideengan tratu txarra sufritzen zituen, tratu txarrekin esaten dut: bere gainean ( txisa egiten zen) jotzen zuten, haien etxeko lanak egiten behartzen zuten.... etab.

Baina hori ez da txarrena neskatxo bat ezagutzen du eta berak ere haien klasekideengandik jasaten zituen , tratu txarra. hain ziren gogorrak zein neska koman utzi zuten.
Eta nik pentsatzen dut, horrelako gauzak nire ondoan egon badira eta ez naiz konturatu ze, nik ere erruduna naiz edo horrelaxe sentituko nintzateke horrelako gauza bat ikusiko banu eta permitituko banu. beraz pentzatzeko gauza da. ezin dugu horrelako gertaerak pasatzen utzi ,ezin dugu horri ikusi eta permititu horren kontra jo behar dugu , bai ikasle bezalaxe eta bai irakasle izaten. imaginatu zure anaia edo semea deni hori permitituko zenuketen nik behintzat ez.



No hay comentarios: